nidecker Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 Ik heb dit ingesteld in mijn rekenblad Ik krijg dit te zien En eigenlijk moet ik dit hebben boomschors Wie kan me daarin helpen. En met hun nieuwsysteem (grafische legende),krijg ik niet wat ik wil hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carol Reznor Posted February 24, 2023 Share Posted February 24, 2023 Zo op het eerste zicht lijkt het erop dat de 'spikkels' van je boomschors worden bepaald door de instellingen van de verharding. Kan het zijn dat je de vulkleur en de lijnarcering via twee verschillende manieren hebt ingegeven? Bijvoorbeeld de kleur via Kenmerkenpalet en de Lijnarcering via de instellingen van de verharding. Of nog eenvoudiger - de lijnarcering is ingesteld op 'reëel' waardoor het in je grafische legende niet te zien is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted March 9, 2023 Author Share Posted March 9, 2023 Werk niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carol Reznor Posted March 13, 2023 Share Posted March 13, 2023 Bij gebruik van Grafische legende kan je (1) de stijl van de grafische legende ontkoppelen, (2) Bepaal legende afbeelding, (3) bij Afbeelding instellingen, Weergavemethode: kiezen voor Weergave verharding. Let ook op de Schaal en de Grootte afb. in label. Deze Grafische legende stijl kan je opslaan in je hulpbronnen zodat je het ook in andere projecten kan gebruiken. Bij gebruik van een rekenblad als legende - je kolom afbeelding heeft als record '=IMAGE' dan kan je voor die cel volgende veldopmaak instellingen gebruiken: (1) Afbeeldingen Type: Miniatuur (2) Weergave Aanzicht 2D/Plan Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted March 28, 2023 Author Share Posted March 28, 2023 eerste optie is me gelukt, bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts