Dwight Reijgersberg Posted February 22, 2023 Share Posted February 22, 2023 Hallo, Kan iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe ik een eigen renderwork texture kan maken? Een 60x60 tegelformaat zit er soort van standaard in al vind ik de uitstraling niet geweldig. Het idee is dat ik een verharding maak van bijvoorbeeld een buitenterras, en hier neem als voorbeeld een 120x60cm tegel in wil verwerken die er goed uitziet in eventueel een render of in ieder geval in OPENGL. Iemand die hier handig mee is en het leuk vind het mij uit te leggen :)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annelien Saliën Posted February 23, 2023 Share Posted February 23, 2023 (edited) Hoi Dwight, Ik raad aan dat je deze video eens bekijkt: youtube.com/watch?v=RLhZ7Tn96AQ Er zijn ook videos specifieker over de textuuronderdelen. Als je goede textuurafbeeldingen zoekt kan je deze op sites zoals https://www.textures.com/library vinden. Edited February 23, 2023 by Annelien Saliën Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dwight Reijgersberg Posted February 23, 2023 Author Share Posted February 23, 2023 Hoi Annelien! Dank voor de tip! ik ga ermee aan de slag 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts