nidecker Posted December 3, 2022 Share Posted December 3, 2022 Kan men een record koppelen aan een klasse, zo ja hoe ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Posted December 7, 2022 Share Posted December 7, 2022 Ik ben er even mee aan het puzzelen geweest maar ik kan het niet vinden, maar wat wil je er mee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted December 16, 2022 Author Share Posted December 16, 2022 Van alles, voornamelijk met rekenbladen, maar ik heb al iets bedacht en werk god Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Vandermeulen Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Beste je kan via het gegevensbeheer records automatisch gaan koppelen aan alle objecten die je in een bepaalde klasse tekent Record koppelen aan een klasse op zich kan dan weer niet. met vriendelijke groetenPASCAL VANDERMEULENTech Support & Training DESIGN EXPRESS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts