Jess C Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 Ik zie graag een keer een meer volledig/accuraat bibliotheek van bomen en planten in 3D. Soms wordt hetzelfde 3D symbool voor meerdere planten gebruikt wat niet accuraat is. Ik mis in ieder geval een Hollandse knotwilg in de 3D collectie. Of zie ik die soms over het hoofd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Posted February 9, 2022 Share Posted February 9, 2022 https://3dwarehouse.sketchup.com/model/99eee4a5ce8201fdfe51a1912b320766/Knotwilgen-in-Scharwoude-deel-1 deze kun je downloaden en zelf als 3d model importeren en opslaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted February 24, 2022 Share Posted February 24, 2022 Het wordt eens tijd dat ze hun bibliotheek eens gaan opfrissen, is al jaren het zelfde. Want steeds zoeken naar de juiste planten , is zeer tijdrovend Link to comment Share on other sites More sharing options...
A. Smorenburg Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 Helemaal mee eens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carol Reznor Posted January 19, 2023 Share Posted January 19, 2023 Veel 3D beeldobjecten (= een afbeelding als 3d voorstelling) voor planten (vooral de bomen) kan je vinden in de Vectorworks bibliotheek map 3D Fortorealistisch. Deze zijn niet gekoppeld (vreemd genoeg) aan een Plantstijl maar komen vaak wel overeen met een plantsoort bij de Plantstijlen. Mocht je willen kan je die toevoegen. Of gewoon los gebruiken in je tekening zal net iets sneller zijn 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts