AV. Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Hallo, Misschien een heel logische vraag waar ik het antwoord nog niet op gevonden heb, maar ik zou graag de deur op de eerste afbeelding willen laten uitkomen op de gang zoals de deur op de tweede afbeelding. Als ik bij de instellingen via muuraansluiting het invoegpunt verander verplaatst de gehele deur en niet enkel het blad. In datzelfde menu valt bij configuratie enkel W-01 te selecteren. Bij vak en sectie kan ik precies ook niets selecteren om dit aan te passen. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lijn48 Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Deze optie kan alleen als je met het gereedschap 'binnenraam of -deur' werkt. Het equivalent dus van de tool buitenraam -deur. De oude tool 'binnendeur' kan dit niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AV. Posted December 14, 2021 Author Share Posted December 14, 2021 Ze zijn ingetekend met de 'binnenraam of -deur' tool. Ik dacht via muuraansluiting maar dat werkt niet. Bij secties of vakken kan ik ook niet direct vinden wat werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lijn48 Posted December 14, 2021 Share Posted December 14, 2021 Je moet een beetje met de 'sponning' gaan spelen bij 'secties'. Deze moet je groter nemen zodat de deur aan de andere kant van de kader wordt uitgelijnd. Daarmee zou het moeten lukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AV. Posted December 15, 2021 Author Share Posted December 15, 2021 (edited) 12 uren geleden, lijn48 zei: Je moet een beetje met de 'sponning' gaan spelen bij 'secties'. Deze moet je groter nemen zodat de deur aan de andere kant van de kader wordt uitgelijnd. Daarmee zou het moeten lukken. Super, dat is het! Helemaal over dat symbool gekeken... Heel erg bedankt! Edited December 15, 2021 by AV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts