Arga Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Hoi allen, Ik tegen met een nog heel oude versie 2011 op een windows 7 systeem. Nu zijn plotseling al mijn hoekpunten verdwenen. Dat wil zeggen dat ik geen enkel object meer kan verwormen. Alleen verplaatsen. In andere bestanden functioneert alles gewoon. In een nieuw bestand is het probleem hetzelfde, niets is vervormbaar. Van deze grote gecompliceerde tekening is geen oudere versie die wel normaal functioneert. Wat kan de oplossing zijn? Ontwerp Het Kotertje.vwx
Pascal Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Zou het niet kunnen dat bij je selectiepijl de eerste optie is geselecteerd. nl lijn met pijltjes met daarnaast een verbodsteken? Pascal
Arga Posted June 7, 2021 Author Posted June 7, 2021 1 minuut geleden, Pascal zei: Zou het niet kunnen dat bij je selectiepijl de eerste optie is geselecteerd. nl lijn met pijltjes met daarnaast een verbodsteken? Pascal Hoi Pascal, bij selecteer staat inderdaad een X. Maar hoe schakel ik dit uit?
Pascal Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 De x is je sneltoets, ik heb het over de opties in de keuzebalk bij het gereedschap selectie. zorg dat de tweede of derde optie is geactiveerd, niet de eerste.
Arga Posted June 7, 2021 Author Posted June 7, 2021 O dat is de oplossing 😍 Ik ben HEEEEEL blij. Hartelijk dank Pascal.
Arga Posted June 7, 2021 Author Posted June 7, 2021 Ik heb nog een vraag, die zal ik in een nieuw topic stellen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.