Arnold Onink Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Kun je klassen ook per ontwerplaag instellen? Ik heb een klasse voor de fronten van een keuken. Deze keuken komt in 3 vormen en meerdere kleuren. kan ik de laag van de keuken dupliceren en de klasse fronten dan per laag wijzigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted June 4, 2021 Share Posted June 4, 2021 Dit kan je volgens mij het best doen via datavisualisatie. Teken 1 x je keuken en zet deze op een presentatielaag. Dan kan je dat zichtvenster meerder keren naast elkaar plaatsen en via datavisualisatie je onderdelen de juiste invulling geven. Je kan het ook doen in je presentatielaag dm van je zichtvenster te selecteren en dan in je infopallet de klassenstellingen van het Object aan te passen. succes Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnold Onink Posted June 7, 2021 Author Share Posted June 7, 2021 Kun je in de datavisualisatie ook de rendertextuur aanpassen? Ik heb het daar niet gevonden in ieder geval. Via het infopallet van je zichtvenster de klasse bewerken werkt perfect! Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 ik denk niet de textuur zelf, maar dat je het waarschijnlijk zal moeten doen via afbeeldingen. Maar zelf nog nooit geprobeerd Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.