filipbosscher Posted April 30, 2021 Share Posted April 30, 2021 Beste forumgebruikers, Ik ben op zoek naar een tutorial om een kozijn staat te maken, heeft iemand en instructie? mvg Filip Bosscher Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted April 30, 2021 Share Posted April 30, 2021 kan je daarvan even een voorbeeld geven van hoe je het eventueel vroeger deed? Is de tool raamstaat niet een mogelijkheid voor jou? Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
filipbosscher Posted May 3, 2021 Author Share Posted May 3, 2021 Nogal traditioneel, ik maakte een screenhot van een vooraanzicht van een kozijn, importeerde dat en plaatste dat op een presentatie bladzijde etc, Ik zie dat ik D/schedule with images in mijn 2017 versie heb, maar als ik die open dan zie ik in feite een leeg (zeer uitgebreid) record, waar nog niks is ingevuld, ik heb geprobeerd die koppeling te maken tussen de record en mijn model, maar dat is em nog niet gelukt. mvg filip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.