Jump to content

Systeemeisen Vectorworks 2021 en InteriourCad 2021


Guus

Recommended Posts

Beste VW gebruikers,

Dit is mijn eerste topic op dit forum. Ik ben bijna 64 jaar oud. En sinds 2018 na een dubbel herseninfarct weer deels hersteld.
In de periode 2013-2016 ben ik in het bezit geweest van een licentie VW 2015 en een licentie Kast op Maat
Deze licenties heb ik helaas moeten verkopen. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Sinds deze week de demo van zowel
VW 2021 als IC 2021 op mijn PC staan. De PC heeft twee XEON 6-core processoren, 32 GB RAM en een Quadro M5000 8Gb kaart.
Wat mij nu opvalt is dat mijn oude versie 2015 vele malen sneller was van versie 2021 ? En ik had toen een Quadro K4000 4Gb kaart.
Wat moet ik doen (of aanpassen) om versie 2021 weer op normale snelheid te laten draaien ? Wanneer ik corpus oproep in IC en deze 
wil aanpassen dan duurt het zeker 15 - 20 seconden ! voordat het bijbehorende dialoogscherm verschijnt. En ook na het afsluiten van dit scherm
(of andere schermen)  duurt het weer 15 - 20 seconden voordat er wat gebeurt. Of ik krijg de melding: Vectorworks reageert niet.

Met groet,

Guus
3d Designer a.c.e.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information