Arnold Onink Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Als ik een bovenaanzicht maak en deze in een renderstijl render dan zie ik hem goed in VW. Maar als ik daar een pdf van maak dan is dit bovenaanzicht verdwenen. En als ik hem vervolgens render in Open GL dan kan ik hem wel normaal exporteren naar pdf. Weet iemand waardoor dit komt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 heb je ook eens geprobeerd te exporteren als afbeelding Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnold Onink Posted November 30, 2020 Author Share Posted November 30, 2020 Ja, maar dat heeft niet de voorkeur. En het stomme is dat het pas recent gebeurt is. Daarvoor had ik er nooit last van. En het verschilt per tekening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Welke versie werk je en als 2020 is , heb je een updating gedaan en daarna heb je dit gekregen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yana Baeyens Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 On 11/25/2020 at 3:07 PM, Arnold Onink said: Als ik een bovenaanzicht maak en deze in een renderstijl render dan zie ik hem goed in VW. Maar als ik daar een pdf van maak dan is dit bovenaanzicht verdwenen. En als ik hem vervolgens render in Open GL dan kan ik hem wel normaal exporteren naar pdf. Weet iemand waardoor dit komt? Dag Arnold Afhankelijk van in welke versie je werkt, gaat het mogelijks om een kleine bug. Hierbij even de workaround: Ga naar het menu Extra > Instellingen > Voorkeuren VW > tabblad Weergave > optie "weergave bij navigatie". Zet die op "goede prestatie en compatibiliteit". Bekijk je presentatielaag. Zijn je renders zelf nu plots onzichtbaar? Dan heb je te maken met de bug. Wissel even naar een ontwerplaag en daarna terug naar de presentatielaag. Je hoeft niets aan je tekening aan te passen. Als je renders dan terug zichtbaar zijn, zullen ze ook zichtbaar zijn bij de export van de PDF. Als dat je probleem niet oplost, zou ik aanraden om je vraag in te dienen via deze link. Dan kunnen we verder onderzoeken wat er aan de hand is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.