lijn48 Posted September 10, 2019 Share Posted September 10, 2019 Met de optie detailleringsgraad kan je de muurcomponenten verbergen. Makkelijk om snel muren op presentatielagen in 1 kleur weer te geven. Maar de 'slag' aan de ramen blijft nog altijd gearceerd staan. Weet iemand hier een oplossing voor? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 Beste Met welk servicepack ben je aan de slag?, want bij mij lijkt dit opgelost in de SP4.1 Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
lijn48 Posted September 14, 2019 Author Share Posted September 14, 2019 Dag Pascal, ik werk met de SP4.1, zou wel een afbeelding willen invoegen, maar vanaf een Url lijkt wat omslachtig 😅 Misschien een verschil tussen de mac en windows versie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 ja ik werk op mac, en stel nu dit probleem niet meer vast, vroeger had ik het ook en ook de lijndiktes van parament ramen waren niet gelijk aan de lijndiktes van de muren, maar ook dat merk ik niet meer op. En wat je opm betreft van de afbeeldingen ben ik volledig akkoord, op het techboard van Vectorworks USA lijkt dit veel simpeler, gewoon in je tekstveld slepen en de afbeelding staat online. Hopelijk maken ze er ook werk van op dit forum. Nog een bijkomend vraagje, gaat dit over een nieuwe tekening, want ik vermoed dat tekeningen opgemaakt in SP4, inderdaad het probleem blijven geven. Kopieer eens een deel van je muur met raam uit die tekening en plak deze in een nieuwe blanco document. Kijk dan eens of je nog het probleem ziet. gr Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
lijn48 Posted September 16, 2019 Author Share Posted September 16, 2019 Het probleem blijft. Het is nieuw opgestarte tekening in SP4.1, maar wel vanuit een zelf aangemaakt sjabloon dat oorspronkelijk aangemaakt is in versie 2018. Hierin zitten eigen presentatielagen met gekoppelde titel, klaar voor digitale aanvraag. En ook eigen muurstijlen, arceringen ed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.