Arnold Onink Posted August 21, 2020 Posted August 21, 2020 Als je een doorsnede of zichtvenster maakt kun je kiezen voor een referentie. Deze titel tekening moet ik elke keer bewerken, maar kun je deze instellingen ook vast zetten? Nu heb ik er een symbool van gemaakt, maar die moet ik er weer in slepen.
Pascal Posted August 21, 2020 Posted August 21, 2020 Persoonlijk gebruik ik deze optie nooit, omdat ze meestal ergens staat waar ze niet hoort en je toch steeds aanpassingen moet doen Ik gebruik hiervoor binnen de aantekeningen de tool titel tekening. Nadat ik deze tool gebruikt heb stel ik alles juist in via het infopalet en maak er dan een symbool van, die na het plaatsen opnieuw wordt opgezet naar een parametrisch object. Op die manier zijn alle instellingen weer beschikbaar in het infopalet.
Arnold Onink Posted August 25, 2020 Author Posted August 25, 2020 Wat jij omschrijft doe ik inderdaad ook, maar nu moet ik het symbool dus elke keer plaatsen. Omdat Vectorworks deze tool ook automatisch kan plaatsen vroeg me af of dit ergens in te stellen is. Evt op de achtergrond in een bestand...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.