CVaSD Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Beste, Hoe kan ik in vectorworks een glas-op-glas raamaansluiting realiseren? Momenteel heb ik zowel een raam in muur x als in muur y getekend met invoegmethode hoekraam. Echter zit er in de hoek tussen beiden dan een raamprofiel en hoekverbinding, terwijl ik dit graag in glas-op-glas verwezenlijk. Alvast bedankt!
Pascal Posted August 19, 2020 Posted August 19, 2020 Beste Als je gekozen hebt voor hoekraam selecteer dan in de linkerkolom vakken. Klik in het middelste kader op de buitenste rand, zie oranje selectie op mijn printscreen dan zal je de mogelijke hoekverbindingen zien en de laatste optie is glas op glas
CVaSD Posted August 19, 2020 Author Posted August 19, 2020 Dag Pascal, bedankt voor de snelle reactie. Echter lijkt het erop dat ik slechts 1 mogelijkheid heb voor hoekverbinding. Kan ik de andere opties ergens downloaden? Mijn invoegmethode staat wel op hoekraam.
CVaSD Posted August 20, 2020 Author Posted August 20, 2020 Ik heb momenteel Vectorworks 2020 SP3 (Build 537701) (64-Bit)
Pascal Posted August 20, 2020 Posted August 20, 2020 Beste In principe zou je al de SP4 moeten hebben, er zijn in dat SP pack veel aanpassingen gebeurd aan het raam, zoals de kruishouten en ik dacht ook de hoekaansluitingen Probeer eerst de SP4 te installeren, en kijk of je dan meer opties hebt.
CVaSD Posted August 20, 2020 Author Posted August 20, 2020 Hartelijk bedankt! Daar zat inderdaad het probleem. Mijn excuses
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.