nidecker Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 Als ik als bij Renderworksachtergrond = panoramisch afbeelding neem, komt er altijd een gele kleur , ik heb verschillende panorama's foto geprobeerd en blijft steeds het zelfde kleur geel. Ik neem steeds een afbeelding van internet (panorama zicht natuurlijk) en heb er zelf gemaakt, maar steeds het zelfde gele achtergrond Heeft iemand dat ook of een oplossing er voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
lijn48 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ik volg, het dit probleem ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 (edited) gaat het hier om een HDRI achtergrond die je gemaakt hebt? Pascal Edited August 5, 2020 by Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Niet enkel dat ik ze gemaakt heb, ook dat ik van internet gehaald heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 ja maar als je ze van internet haalt, betekent dit niet dat ze voldoen aan een HDRI achtergrond. Als je een nieuwe achtergrond aanmaakt, krijg je dan de afbeelding te zien in de tumbnail of zie je een geel vlak? Als het een geel vlak is betekent dit volgens mij dat je geen HDRI achtergrond hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Oké , weer iets bijgeleerd https://hdri-skies.com/, ik zal eens met deze proberen, gisteren gevonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ok ben benieuwd of het dan lukt. Heb je anders al de bibliotheken van VW zelf geïnstalleerd. Hier staan ook HDRI achtergronden in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted August 6, 2020 Author Share Posted August 6, 2020 Pascal Ik heb alles geinstalleerd en dat doe ik als ik pas vectorworks geinstalleerd heb. Zodat ik niet voor verrassingen kom te staan als internet uitvalt . Maar toch bedankt voor de tip :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts