Jump to content

Label


nidecker

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Het ware natuurlijk niet slecht dat we hier ergens een topic plaatsen waar we alleen labels op plaatsen die ook door anderen kunnen gebruikt worden.

Ik stel vast dat met de labels zeer veel info kan gehaald worden uit op op de tekening gezet worden. bv de muurnummers die opgehaald worden uit de naam van de muur.

Als er nog mensen zijn met interessante labels ware het niet slecht deze hier te mogen terugvinden.

Pascal

Link to comment
Share on other sites

Hier mijn eerste label. Als je tekent met bouwlagen in 3d kan je door dit label te plaatsen in een ruimte onmiddellijk de juiste gegevens krijgen van de hoogte van je afgewerkt vloerpas en de vrije hoogte van deze verdieping.  Als je bvb met een split level werkt, waarbij je laag op 00 staat maar je referentie van je vloer op bvb 36, dan moet je alleen de ruimte in de Z waarde in het infopalet naar 36, je zal zien dat het niveau en de vrije hoogte automatisch worden aangepast in het label.
.  Je kan dit label perfect  opslaan een nieuwe tekening waar je al je labels in plaatst. Dan kan je eenvoudig via het hulpbronnenbeheer dit label ophalen en gebruiken in je actieve tekening.

 

Indien vragen of suggesties tot aanpassingen hoor ik het graag

Pascal

Label niveau:vrije hoogte..vwx

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information