Jump to content

Enscape for vw 2020


Bart3D

Recommended Posts

Bart3D

Ik gebruik Twinmotion, omdat ik verschillende klanten op MAC werken. Maar ze werken ongeveer allemaal op zelfde principe

3D tekenen in Vectorworks - ieder element dat een ander textuur krijg een aparte kleur geven in Vectorworks

Renderingen enorm snel vect 10 a 15 minuten in twinmotion 6seconden, zeker eens mee spelen met enscape is gratis tot oktober, had ik ergens gelezen.

 

gr sven

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hallo, Ik gebruik Enscape reeds enkele dagen, is zeker een aanrader, redering is realtime en fantastich, intergreerd perfect met VW met realtime bedoel ik als je een aapassing doet je dit onmiddelijk ziet in Enscape. Je kan er ook gemakkelijk 3D filmpjes in maken. Een goede grafische kaart is wel vereist ik gebruik een Geforce1080TI

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Ik gebruik Twinmotion, ik werk op mac. Leercurve een halve dag. Voor klanten leuk om te showen. Vooral met een doorloop en de zonnestand in de seizoenen. 

Exporteren als Cimema 4D. 

Ik doe meestal het volgende, verschillende files van de volgende onderdelen exporteren en inladen in 1 file:

1. architectuurmodel 

2.  meubels

3. terrein

Op deze manier kan het architectuurmodel in het bestand vervangen worden als het wijzigt, zonder dat je telkens de meubels en omgeving terug moet opbouwen.

Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, nidecker zei:

Lijn 48

Bedankt voor de tip en trouwens de Twinmotion 2020.2 is uit

Heb hem al draaien. Vraag me wel af hoelang ik die gratis kan blijven gebruiken. Volgens de site is de trial enkel beperkend in de kwaliteit van de uitvoer, maar daar merk ik niet veel van...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information