arie van aken Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 Beste mensen, Ik ben gestart met het 3 D tekenen begonnen met Vectorworks 2020. Met vraag is hoe maken jullie een halve ellips zonder dikte. Wanneer ik een ellips maakt met een dikte, en volumes uitsnijden uitvoerdt dan wordt de dikte of de vorm uitgesneden. Dit is de eerste keer dat ik een topic start dus ik weet nog niet de werkwijze hoe dit werkt. Groet, Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted April 14, 2020 Share Posted April 14, 2020 Dag Arie Je vraag is me niet helemaal duidelijk, kan je ergens schetsje tonen van wat je wil? Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie van aken Posted April 14, 2020 Author Share Posted April 14, 2020 Goedemiddag Pascal, Ik wil wel een pdf invoegen, kan dit ook? Groet, Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pascal Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 ja perfect of doorsturen naar pascal.vandermeulenat telenet.be Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie van aken Posted April 15, 2020 Author Share Posted April 15, 2020 Klop het mail adres wel, moet er nog ergens een @ teken tussen? Ik krijg namelijk de mail retour. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ASB Posted April 15, 2020 Share Posted April 15, 2020 De letters at moet je vervangen door @. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.