Jump to content

Update Vectorworks foutmelding


ASB

Recommended Posts

Er was ons verteld dat er in december een update zou komen van VW2024. Dus ik heb al een paar keer via het help-menu en dan "zoeken naar updates" geklikt. 

Maar ik krijg elke keer dezelfde foutmelding, zowel thuis als op kantoor. En de foutmelding is: "Er kan geen verbinding worden gemaakt met de server. Ga na of u met internet verbonden bent en probeer opnieuw." 

 

Ik ben zeker verbonden met internet, daar het ligt het dus al zeker niet aan, maar is het dan toch iets dat fout bij ons is met instellingen naar beveiliging (firewall of dergelijke) of toch iets dat bij VW zelf ligt?

Link to comment
Share on other sites

Heb hetzelfde probleem gehad. VW  gaf aan om C:\Program Files\Vectorworks 2024 NL\Vectorworks 2024 Updater.exe ( te benaderen via verkenner)  uit te voeren( lokatie is natuurlijk afhankelijk waar je vw geinstalleerd hebt)

Hierna had ik zelf geen problemen meer.

Kreeg ook nog een link met eventuele oplossingen Oplossingen voor Firewalls & Proxyservers

Ik heb hier verder niks meer mee gedaan omdat het nu wel werkt

ps 20 of 21 december staat de update gepland, en  dat is mooi want nu nog best veel bugs in 2024

succes

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Na update sp3 2024 is bij mij de foutmelding terug en werkt de optie Vectorworks 2024 Updater.exe ook niet meer ( hiermee kun je trouwens wel op updates controleren)

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information