Rene Posted August 16 Share Posted August 16 Het gereedschap gemengde haag kun je niet opslaan ( tenminste ik zou niet weten hoe ) Het zou wel erg fijn zijn als je dit net als een plant of landschapzone zou kunnen opslaan . De plek voor de naam zou wat mij betreft boven in het infopallet mogen staan ( staat nu helemaal onderaan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nele De Moor Posted August 16 Share Posted August 16 Dag Rene, Interessante opmerking. We hebben het doorgegeven aan Vectorworks Inc. Hopelijk krijgt dit snel een vervolg. Met vriendelijke groeten, Nele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Posted August 17 Author Share Posted August 17 thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nele De Moor Posted August 21 Share Posted August 21 Dag Rene, Ik heb feedback gekregen van Vectorworks Inc. Ze willen de gemengde haag objectstijlen geven. Dat zou je je beide opmerkingen oplossen. Het bewaren van de gemengde haag en de naam komt dan ook bovenaan in het infopallet, gelijk bij de andere objectstijlen. Wanneer ze dit gaan implementeren is nog niet duidelijk. Het staat wel op hun lijst van verbeteringen. Met vriendelijke groeten, Nele Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rene Posted August 22 Author Share Posted August 22 top daar wordt ik blij van😁 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted September 1 Share Posted September 1 Ik gebruik deze nog niet veel, maar heb een vraagje Ik heb een lange haag getekend en ik moet er midden in een stuk uitsnijden (aanpassing van ontwerp), maar dat lukt niet. Hoe doen jullie dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carol Reznor Posted September 13 Share Posted September 13 De gemengde haag kan je in 2 snijden met het gereedschap Splitsen. Echt een stuk uitsnijden zal denk ik niet lukken want het is gebaseerd op een lijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted September 14 Share Posted September 14 oke zal proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts