Jump to content

Gemengde haag


Rene

Recommended Posts

Het gereedschap gemengde haag kun je niet opslaan ( tenminste ik zou niet weten hoe )

Het zou wel erg fijn zijn als je dit net als een plant of landschapzone zou kunnen opslaan .

De plek voor de naam zou wat mij betreft boven in het infopallet mogen staan ( staat nu helemaal onderaan)

Link to comment
Share on other sites

Dag Rene,

Ik heb feedback gekregen van Vectorworks Inc. Ze willen de gemengde haag objectstijlen geven. Dat zou je je beide opmerkingen oplossen. Het bewaren van de gemengde haag en de naam komt dan ook bovenaan in het infopallet, gelijk bij de andere objectstijlen.
Wanneer ze dit gaan implementeren is nog niet duidelijk. Het staat wel op hun lijst van verbeteringen.

Met vriendelijke groeten,

Nele

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Carol Reznor

De gemengde haag kan je in 2 snijden met het gereedschap Splitsen. Echt een stuk uitsnijden zal denk ik niet lukken want het is gebaseerd op een lijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Carol Reznor

Hi Rene

Voor de Gemengde haag zijn er 2 voorgedefinieerde rekenbladen voor handen:

 image.thumb.png.4a15e2603448e305625bde3a4917e0b8.png

Zou je ze graag toevoegen aan een bestaande plantenlijst dan bekijk je best eens de criteria waarop je rekenblad zoekt/filtert. Komen ze niet voor in je plantlijst dan kan het zijn dat je ook in onderdelen moet aanvinken. Test het eens uit - succes! 🙂  
image.thumb.png.97d5114511214c4d69334151cec3472c.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
×
×
  • Create New...

Important Information