nidecker Posted June 17, 2023 Posted June 17, 2023 Welke commande moet ik aanzetten om al mijn lagen mee te hebben met vliegover. Vroeger was er een icone Universele weergave, maar dit is er niet meer.
Guest Annelien Saliën Posted June 19, 2023 Posted June 19, 2023 Als je een ouder document opent in een nieuwe versie, zoals 2022 of 2023, dat wordt deze instelling onthouden. Deze zitten in de niwue versies echter verder verstopt. Ga naar bestand-instellinge document-voorkeuren document. Hier vindt je het tabblad "verouderd 2D". Kijk zeker na dat hier je optie "schakel uniforme weergave uit" UIT gevinkt is. Dan krijg je de uniforme weergave terug.
nidecker Posted June 20, 2023 Author Posted June 20, 2023 Dag Annelien En hoe zit dat met de nieuwe versie, ik heb dit voor bij nieuwe documenten
Guest Annelien Saliën Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 Werk je met een Sjabloon. Als je werkt met een eigen sjabloon, kan het zijn dat deze instelling al fout in het sjabloon zit. Kijk zeker even je sjabloon na op diezelfde instelling.
Recommended Posts