BiertjeNL Posted June 1, 2023 Share Posted June 1, 2023 Ik maak vaak gebruik van dit soort renvooien: Met verwijzing naar een plattegrond (bolletje met cijfer): Nu vraag ik mij af of ik dit enigszins kan automatiseren. Ik heb gezocht naar een oplossing/methode, maar deze tot op heden nog niet gevonden. De teksten die ik typ zijn (nagenoeg) altijd hetzelfde, maar het nummer is steeds anders. Ik zoek iets dergelijks dat ik de complete regels ergens kan selecteren of dat deze bijv. door automatisch aanvullen kunnen worden ingevuld. Geen idee of deze optie beschikbaar is in VectorWorks. Heeft iemand tips? Alvast veel dank! Ronald Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted June 13, 2023 Share Posted June 13, 2023 Misschien je eigen record aanmaken, waar je dit allemaal kunt in zetten met keuze lijsten en via label je tekst en nr erin zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiertjeNL Posted June 16, 2023 Author Share Posted June 16, 2023 Oké. Dank voor de tip. Ben niet erg thuis in records maar ga mij er eens in verdiepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts