Paul 33 Posted November 14 Posted November 14 Goeden morgen, Mag ik van iemand weten waar ik de clamex van lamello kan vinden voor de demontabele lamello? Ik zoek de hele rij af, maar vind niet diegene die ook een boor gaatje geeft voor de inbus sleutel om deze vast te zetten. Heb wel de step gedownload van lamello zelf, maar hoe krijg ik die in mijn bibliotheek? PRO_CAD_VERB_Clamex-P-14-Paar__SALL__ASTPR__V2.stp
Vicky Posted November 14 Posted November 14 Dag Paul Ik ben zelf geen interiorcad expert maar mijn collega gaf me de volgende oplossing: Je zou deze normaal moeten vinden bij de eenvoudige verbinders en dan bij 'verbindsingelementen speciaal'. Daar zoek je op leverancier en bijpassende CNC software export (voorbeeld: Clamex_V1 (Woodwop)). Deze zijn beschikbaar vanaf Vectorworks 2024 dus moest je ze niet kunnen vinden, kan het ook te maken hebben met het feit dat je nog met een oudere versie werkt. Indien je dit toch niet kan vinden of dit heeft geen oplossing kunnen bieden, neem je best contact op met mijn collega's via deze link.
Recommended Posts