nidecker Posted September 6 Share Posted September 6 ALs ik een tekening 3D (getekend) wil omzetten naar DWG en doe de vieuwer open van autocad, krijg ik steeds een plat vlak te zien en geen 3D objecten., alles staat aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicky Posted September 9 Share Posted September 9 Hallo Zonder bestand is het een beetje gokken waarom een export naar DWG niet wil lukken in 3D. Hier wat mogelijkheden: - Ik vermoed dat je exporteert van een ontwerplaag, zorg ervoor dat het aanzicht in je ontwerplaag al een 3D aanzicht is. - Bij de exportmogelijkheden bij het tabblad 'Objecten' zijn er vinkjes voor het 3D gedeelte, zet deze ook zeker aan. - Als laatste denk ik aan de optie uniforme weergave. Controleer of deze optie uitgevinkt staat. Menu Bestand > Instellingen document > voorkeuren document > tabblad 'Verouderd 2D' > vinkt de optie 'Schakel de uniforme weergave uit' uit. Indien dit geen oplossing heeft kunnen bieden, hebben we je bestand nodig. Maak daarvoor een ticket aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nidecker Posted September 13 Author Share Posted September 13 Ik heb het al zelf gevonden, was een instelling die verkeerd stond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts