Jump to content

Super Deal - Vectorworks 2024 architectuur te koop

CosyMe

Recommended Posts

SUPER DEAL !!!!! Omdat ik beroep doe op een externe tekenbedrijf verkoop ik mijn Vectorworks Architectuur licentie versie 2024 t.w.v.  € 2.790 excl.BTW. De nieuwprijs voor deze licentie is €4.295. ! Opgepast: Vectorworks inc. zal in 2024 overschakelen naar een huurmodel, een extra licentie kopen, een bestaande licentie upgraden of een licentie doorverkopen zal dan niet meer kunnen. Ik beschik over de licentie ''Vectorworks Architectuur” is speciaal ontwikkeld voor architecten, interieurarchitecten en stedenbouwkundigen. Dit betekent dat je met Vectorworks Architectuur elke opdracht succesvol en met overtuigende kwaliteit kan realiseren: van visionaire wedstrijdontwerpen tot nauwkeurige uitvoeringsplannen, van de eerste ideëenschets tot vastgoedbeheer, van nieuwbouw tot verbouwing. Ook als je liever volgens BIM-methodes werkt, ben je met Vectorworks aan het juiste adres. Vectorworks ondersteunt immers zowel Little BIM als OpenBIM.'' (Link: http://www.vectorworks.be/nl/software/vectorworks-architectuur) Het betreft een officiële overname, dit wil zeggen 100% legaal via Design Express. De overname houdt in: 1. U heeft de mogelijkheid om het programma op 2 pc's te installeren; 2. U dient het eerste jaar een Service Select contract af te sluiten, vrijblijvend op te zeggen, MAAR U krijgt dan wel de meest recente versie PLUS een upgrade naar de volgende versie wanneer deze uitgebracht wordt. Meer info? 0485 71 80 79 of martine@cosymeinteriors.com

• Create New...

Important Information