Gwen Posted June 5 Share Posted June 5 Hallo, ik zoek een overnemer voor mijn Vectorworks Architectuur licentie + service select contract. De prijs voor het service select contract is vastgelegd door Design Express en bedraag 870 euro/maand, excl. BTW. De prijs voor de licentie zelf is te bespreken, maar dit zal minder zijn dan de nieuwprijs van 3.950 euro. De licentie kan eerstdaags worden overgezet. Er zal ook schriftelijk worden bevestigd dat ik de licentie niet meer zal gebruiken. Hoe werkt het? > Er wordt door Design Express een overdrachtsdocument opgemaakt (op naam van de overnemer), dit document moet door beide partijen worden ingevuld en ondertekend. > Voor de overdracht van de licentie(s) rekent Design Express de overnemer €150 excl BTW aan. > De overnemer is verplicht een nieuw Service Select contract aan te gaan aan €870 per jaar/per licentie. > Wbt de prijs van de licentie zelf, hier komt Design Express niet tussen, dat regelen jullie onderling. Belangrijk! Vectorworks inc. zal in 2024 overschakelen naar een huurmodel, een extra licentie kopen, een bestaande licentie upgraden of een licentie doorverkopen zal dan niet meer kunnen. Service Select klanten zullen wel hun jaarlijkse upgrade blijven krijgen. Het is dus extra interessant om nu nog over te schakelen naar aangekochte licentie. Contacteer me op info@tekenarchitectuur.be! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts